Time Tracker with Alto 는 무엇입니까? Timer By Alto는 다양한 고객들을 위해 청구 가능한 시간을 관리, 추적 및 기록할 수 있는 앱입니다. Alto Invoice의 최고의 동반자 앱으로, 클라우드 시간 로그 및 청구서는 이사업체, 페인터 및 장식업체, 그래픽 및 웹 디자이너, 프리랜서 및 컨설턴트 등 모든 유형의 비즈니스에 이상적인 솔루션을 제공합니다. 안전한 클라우드 기반 타이머 앱으로 조직을 유지하고 시간을 절약하세요. iPhone에서 사용할 수 있습니다. Alto Invoice 동반 앱을 사용하여 견적, 청구서, 결제 등을 관리하고 작업 중에 클라우드에 동기화하여 기기 간 자동 및 원활한 통합을 제공합니다. 개인 및 중소기업을 위한 놀라운 직관적이고 사용하기 쉬운 타이머 도구입니다. 정보: • 무료 실행 타이머를 사용하여 시간 기록 • 점심 시간에 쉬어야 할 때 일시 중지 기능 • Alto Invoice 앱과 클라우드 동기화 통합 • Alto Timer 앱을 사용하여 시간당 기록 및 청구 • 녹음에서 비용, 영수증, 사진 및 파일 참조 • 팀 또는 개인용으로 제작되었습니다. • 작업 시간 및 일정을 추적하기 위한 통합 캘린더 • AddressBook 통합으로 빠르고 번거로움 없이 설정 가능 시간당 청구. 시간당 청구를 하는 회사 및 개인을 위해 Alto의 전용 타이머 앱을 사용하여 모든 고객의 시간을 추적하고 기록할 수 있습니다. 청구 주기가 끝나면 시간을 청구서에 직접 가져올 수 있습니다. 팀. 팀원들과 책임을 공유하여 시간을 추적하고 견적을 보내고 고객
PC에서 Time Tracker with Alto 용 호환 APK 다운로드
다운로드 | 개발자 | 평점 | 점수 | 현재 버전 | 성인 랭킹 |
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↓ PC용 APK 다운로드 | Lifelike UX Limited | 0 | 0 | 3.1.3 | 4+ |
1. Time Tracker with Alto is an intuitive timer tool that lets you manage, track, and record billable hours for all your clients.
2. Use the Invoice & Estimate with Alto companion app to manage your estimates, invoices, payments, and more, and sync it all in the cloud for automatic and seamless integration between devices.
3. For companies and individuals that bill hourly, Time Tracker with Alto lets you track and record time for all your clients.
4. Share responsibilities with your team members to allow them to track hours, send estimates, and bill clients.
5. Cloud-based time logging and invoicing delivers the ideal solution for all types of businesses, including landscapers, movers, cleaning services, painters and interior decorators, musicians, graphic and web designers, and education consultants.
6. Stripe, Square Cash, and PayPal integration let you accept credit cards, debit cards, and PayPal payments directly from the invoice page sent to the client.
7. Dropbox, GitHub, and Photos integration let you reference files, receipts, images, code commits, and GitHub issues right in your invoice & estimates.
8. Get reminded to invoice clients when you have hours to bill.
9. Address Book integration lets you import contact information for each client fast.
10. The Notes section lets you give clients special instructions like wire transfer details.
11. Start your free account today to log and manage your working hours.
12. Time Tracker with Alto 은 ₩2,500 Business 앱으로 Lifelike UX Limited 에서 개발했습니다. 3 개월 전 출시되었으며 4+ 연령에만 적합하며 파일 크기는 49.67 MB.
13. 현재 버전은 v3.1.3 이며 0 사용자 이상의 0/5 점을 받았습니다.
아래 에뮬레이터 중 하나를 다운로드하십시오.
옵션 "B"는 인기에 따라 권장됩니다. 문제가 발생하면 Google 또는 Naver.com에서 좋은 해결책을 찾을 수 있습니다.보너스 : Android 및 iOS 용 다운로드
Time Tracker with Alto iTunes에서
다운로드 | 개발자 | 평점 | 점수 | 현재 버전 | 성인 랭킹 |
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₩2,500 iTunes에서 | Lifelike UX Limited | 0 | 0 | 3.1.3 | 4+ |
- Introduction to Timer By Alto
- Features of Timer By Alto
- Bill hourly with Alto Timer app
- Teams and sharing responsibilities
- Payment options with Stripe, Square Cash & Paypal
- Attachments with Dropbox, Github, and Photos integration
- CRM integration with AddressBook
- Notifications for payments and invoicing
- iOS9 3D Touch functionality
- Support for Alto users
- Overview of Alto as a cloud-based invoicing service
- Free account and pricing information
- Terms of use and privacy policy.