FCS 는 무엇입니까? FCS Connect는 최신 기술을 활용한 게스트 요청 관리 솔루션(GRMS)의 모바일 버전입니다. 이 앱은 전통적인 방식인 전화나 워키토키보다 더욱 빠르고 효율적인 방식으로 모든 호텔 부서(하우스키핑, 컨시어지, 엔지니어링 등)에서 발생하는 게스트 요청을 처리할 수 있습니다. 이를 통해 호텔 직원들은 더 이상 데스크에 묶이지 않고 어디서든 언제든 뛰어난 서비스를 제공할 수 있습니다. FCS Connect를 호텔 직원의 스마트폰이나 태블릿에 설치하면 프론트 데스크 에이전트부터 호텔 총괄 매니저까지 모든 직원이 작업을 생성하고 관리할 수 있습니다. 또한, 부서 간 서비스 주문을 생성하고 문제를 등록하며 게스트 요청을 추적할 수 있습니다. 실시간 대시보드를 통해 작업 상태에 대한 빠르고 신뢰할 수 있는 피드백을 제공하며, 관리자는 더 많은 지원이 필요한 작업에 집중할 수 있습니다. 주요 기능으로는 모든 서비스 요청의 모니터링 및 추적, 작업/태스크/문제 생성, 부서 간 작업 주문 관리, 작업 자동 할당, 게스트 요청 처리 자동화, 게스트 프로필에 대한 권한 부여, E-서명 기능, 고급 분석 및 보고서 보기, PMS, 전화 시스템 등과의 완전한 통합, 맞춤 대시보드 및 인사이트 제공 등이 있습니다. FCS는 호텔 운영 자동화 플랫폼 솔루션 파트너로서, 호텔리어에게 종합 기술 솔루션과 서비스를 제
1. FCS mobile version of the new “FCS Connect” is latest state of the art Guest Request Management Solution (GRMS) that facilitates the fulfilment of any guest request type from any hotel department (Housekeeping, Concierge, Engineering…) in a faster and more efficient way than traditional ways or phones and walkie talkies.
2. FCS platform includes modules for all property departments : such as FCS Connect for all guest requests & and Interdepartmental requests, as well as FCS Engineering to manage and tracks maintenance schedules, daily work orders, or FCS Housekeeping to optimise the challenging daily tasks of housekeeping departments.
3. FCS platform improves the guest experience, by empowering staff to increase productivity and efficiency, and all resulting in cost reduction as well as extending asset longevity through better maintenance.
4. FCS is the leading hotel operations automation platform solution partner to hoteliers to deliver comprehensive technology solutions and services to optimise and automate their operations.
5. Through real time dashboard, tracking and escalations hotel management receive rapid and reliable feedback regarding status of jobs and focus their attention on those ones which need more assistance.
6. It provides consistently high-quality guest services at an optimized cost without tying the hotel staff to the desk.
7. Deployed by more than 5,000 hotels in 32 countries, FCS has presence in 13 countries to service their customers ranging from independent hotel, boutique, mega resorts and casinos.
8. •Automation of guest requests handling, as well as complaints and internal work orders.
9. •Job auto-assignment : automatically assign jobs to the right people based on skill sets, location and availability.
10. •Viewing of advanced analytics and reporting to drive efficiency and speed.
11. •Availability of Personalized Dashboards and insights for every app user.
12. FCS 은 무료 Productivity 앱으로 FCS Computer Systems 에서 개발했습니다. 6 년 전 출시되었으며 4+ 연령에만 적합하며 파일 크기는 151.54 MB.
13. 현재 버전은 v1.0 이며 0 사용자 이상의 0/5 점을 받았습니다.
아래 에뮬레이터 중 하나를 다운로드하십시오.
옵션 "B"는 인기에 따라 권장됩니다. 문제가 발생하면 Google 또는 Naver.com에서 좋은 해결책을 찾을 수 있습니다.보너스 : Android 및 iOS 용 다운로드
FCS iTunes에서
다운로드 | 개발자 | 평점 | 점수 | 현재 버전 | 성인 랭킹 |
---|---|---|---|---|---|
무료 iTunes에서 | FCS Computer Systems | 0 | 1.0 | 4+ |
- Introduction to FCS Connect, a Guest Request Management Solution (GRMS)
- Ability to fulfill any guest request type from any hotel department
- Faster and more efficient communication than traditional methods
- Consistently high-quality guest services at an optimized cost
- Ability to deliver excellence in service anywhere, anytime
- Real-time dashboard for tracking and escalations
- Key features include monitoring and tracking service requests, job/task management, inter-department work order requests, job auto-assignment, automation of guest requests handling, access to guest profile, integration with property management system and phone systems, personalized dashboards and insights, and more
- FCS is a leading hotel operations automation platform solution partner with modules for all property departments
- Deployed by more than 5,000 hotels in 32 countries, with presence in 13 countries to service customers ranging from independent hotels to mega resorts and casinos.