1. Helpdesk Management System is important for facilities management because it helps in organizing the entire work flow of a facilities and property with priority service request on daily basis.
2. With help desk management, significant time can be saved as it allows other critical issues to be addressed based on the priority.
3. Service requests and queries, calls received by support centres, SMS alerts, and email notifications can all be integrated into one organized system.
4. • Reports can be easily prepared and sent periodically with the flexibility of choosing the frequency at which they are sent and also the ability to program the timing of the sending.
5. It also makes information very user friendly and easy to assess by employees through online (or) by mobile.
6. NTT FM HelpDesk 은 무료 Business 앱으로 JLL 에서 개발했습니다. 5 년 전 출시되었으며 4+ 연령에만 적합하며 파일 크기는 39.29 MB.
7. 현재 버전은 v1.2 이며 0 사용자 이상의 0/5 점을 받았습니다.
SN | 소프트웨어 | 다운로드 | 평점 | 개발자 |
---|---|---|---|---|
1. | Gantt Chart Maker | 다운로드 | 1/5 0 평가 |
App Maker. |
아래 에뮬레이터 중 하나를 다운로드하십시오.
옵션 "B"는 인기에 따라 권장됩니다. 문제가 발생하면 Google 또는 Naver.com에서 좋은 해결책을 찾을 수 있습니다.보너스 : Android 및 iOS 용 다운로드
NTT FM HelpDesk iTunes에서
다운로드 | 개발자 | 평점 | 점수 | 현재 버전 | 성인 랭킹 |
---|---|---|---|---|---|
무료 iTunes에서 | JLL | 0 | 0 | 1.2 | 4+ |